Початок нового тижня - нові можливості, нові враження.
Ми знову повернулися до 4 класу, в якому були в перший день практики. Деякі хлопчики запам'ятали нас, активно вели себе на уроці, часто з нами говорили, хвалились своїми малюнками. Забавні такі. Але цього разу діти і справді вели себе на уроці занадто активно, неспокійно, навіть були суперечки між собою.
Учні продовжували малювати пейзаж, який почали на попередньому уроці образотворчого мистецтва. Тепер я зрозуміла, пейзаж будиночку з вежею, огорожею, деревами і квітами у техніці пуантелізму, висів на дошці як зразок. Діти в принципі і не знають що таке пуантелізм, малювали звичайною технікою, якою вміють. Мені не зовсім сподобався такий метод викладання. По-перше, це збиває з пантелику, по-друге, діти повністтю змальовують зі зразка, а це в свою чергу не дає змогу думати, розвивати свої думки, фантазувати. Хоча були діти, які відходили від зразка, намагались виділитися, намалювати свій пейзаж, проте основа все ж залишалась.
Як я й хотіла, я побачила кінцевий результат. Всі бажаючі могли вішати свої малюнки на дошці. Роботи гарні, яскраві, у деяких навіть простежується свій стиль, багато талановитих дітей, які цілком можуть продовжувати займатись мистецтвом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий