Вчора, у понеділок, був перший день нашої практики. Ми відвідали спеціалізовану школу №291 і були присутні на уроці образотворчого мистецтва.
Дітки молодці! Гарно себе вели на уроці, були спокійні та слухняні, до того ж ще й талановиті. Темою цього уроку було намалювати пейзаж в техніці пуантелізму. Вчитель вимагав від дітей знання про глибину простору, правильно будувати будиночки в лінійній перспективі. На моєму досвіді, коли я ще вчилась у школі, нас такого взагалі не вчили, я мало що знала з теорії малювання і тільки вже в університеті дізнавалась, що існують правила побудови і все інше. Цікаво, правда? Освіта не стоїть на місці, і я дуже рада, що ще з початкової школи, дітки знають ази образотворчого мистецтва, що вони хоч трошки вже але орієнтуються в цьому. Проте мені не сподобались позиції вчителя на уроці, якщо можна так сказати. Не чітко сформувала завдання, якщо це техніка пуантелізму, то це крапочки, але діти полотно повністтю замальовували. Чітко не пояснювала, діти багато разів перепитували, а вона злилась. Як було вже вище сказано, діти були спокійні на уроці, проте чомусь вчитель брала постійно щоденники і записувала зауваження. Я взагалі не зрозуміла, навіщо це робити, якщо в цьому не було необхідності. На мою думку, учні повинні відпочивати на уроках образотворчого мистецтва, мріяти, віддаватись малюнку, всі свої думки виливати на полотно. Але мені здалось, що весь урок хлопчики та дівчатка були у напрузі, мені це не сподобалось. Їм же і так вистачає напруги на інших уроках (математика, історія), де потрібно показувати свої знання. А малювання повинно приносити задоволення. Можливо у вчителя був поганий настрій. Мені хотілось підтримати дітей. Надіюсь наступні уроки образотворчого мистецтва пройдуть краще.
Індивідуальний план
Перший тиждень
1. Ознайомлення та спостереження за роботою на уроці досвідченого вчителя.
2. Спостереження та аналіз уроків і виховних заходів.
3. Спостереження за поведінкою школяра на уроках та в позаурочний час.
4. Вивчення вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра.
5. Проведення психологічної діагностики учня.
Другий тиждень
1. Складання психолого- педагогічної характеристики учня на основі проведеної психологічної діагностики.
2. Організація і проведення профорієнтаційного заходу.
3. Індивідуальна робота.
4. Оформлення звітної документації.
Індивідуальний план
Перший тиждень
1. Ознайомлення та спостереження за роботою на уроці досвідченого вчителя.
2. Спостереження та аналіз уроків і виховних заходів.
3. Спостереження за поведінкою школяра на уроках та в позаурочний час.
4. Вивчення вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра.
5. Проведення психологічної діагностики учня.
Другий тиждень
1. Складання психолого- педагогічної характеристики учня на основі проведеної психологічної діагностики.
2. Організація і проведення профорієнтаційного заходу.
3. Індивідуальна робота.
4. Оформлення звітної документації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий