Сьогодні ми побували на уроці образотворчого мистецтва у 3-В класі. Учні вивчали портрет людини. Незважаючи на те, що урок малювання був першим за розкладом і, можливо, діти ще не до кінця прокинулись, вони були дуже активні та енергійні. Вчитель і учні весь урок працювали у взаємодії, всі були захопленні справою.
Не встигла Вікторія Миколаївна зайти у клас, як одразу ж почала питати дітей, що вони знають про портрети, ті в свою чергу активно підіймали руки і вигукували різні версії. Тоді вийшло чотири добровольці, на яких показували усьому класу, які бувають різні форми голови і обличчя. Всі дружньо обговорювали один одного, дивлячись у кого які обличчя. За цим дійством було дуже цікаво спостерігати.
Завданням цього уроку було правильно розмістити говову на аркуші паперу, відступивши зверху, зліва і зправа по чотири пальці, знизу трохи більше; правильно побудувати олівцем голову і частини обличчя (очі розташовані посередині, відстань між ними дорівнює довжині самого ока; позначка кінчика носа ділить нижню частину обличчя навпіл; трохи нижче рот і підборіддя; вуха починаються на рівні брів і закінчуються на равні кінчика носа; паралельні прямі спускаються від кінців очей, тим самим показують початок шиї).
Ці початкові знання діти легко засвоїли, їм було цікаво слухати, пізнавати нове для себе і відтворювати на свому полотні дитячі шедеври.
Трохи згодом, вони почали малювати фарбами, змішуючи охру, білило і краплину червоного, щоб досягти тілесного кольору.
Продзвенів дзвінок на перерву. Радіючи своїм успіхам, діти охоче показували нам свої малюнки. На наступному уроці вони повинні закінчити свої портрети і мені було б дуже цікаво подитися на їхні кінцеві результати, зробити таку собі міні-виставку юних художників.
Сьогоднішній урок образотворчого мистецтва у третьому класі був неймовірно захоплюючий. Мені сподобалось як вчитель викладала, як підносила дітям матеріал, як старалась усіх задіювати, щоб було цікаво, а не нудно. Це заняття виявилося для мене досить повчальним. Думаю, у майбутньому я застосую деякі методи у викладанні малювання.
Не встигла Вікторія Миколаївна зайти у клас, як одразу ж почала питати дітей, що вони знають про портрети, ті в свою чергу активно підіймали руки і вигукували різні версії. Тоді вийшло чотири добровольці, на яких показували усьому класу, які бувають різні форми голови і обличчя. Всі дружньо обговорювали один одного, дивлячись у кого які обличчя. За цим дійством було дуже цікаво спостерігати.
Завданням цього уроку було правильно розмістити говову на аркуші паперу, відступивши зверху, зліва і зправа по чотири пальці, знизу трохи більше; правильно побудувати олівцем голову і частини обличчя (очі розташовані посередині, відстань між ними дорівнює довжині самого ока; позначка кінчика носа ділить нижню частину обличчя навпіл; трохи нижче рот і підборіддя; вуха починаються на рівні брів і закінчуються на равні кінчика носа; паралельні прямі спускаються від кінців очей, тим самим показують початок шиї).
Ці початкові знання діти легко засвоїли, їм було цікаво слухати, пізнавати нове для себе і відтворювати на свому полотні дитячі шедеври.
Трохи згодом, вони почали малювати фарбами, змішуючи охру, білило і краплину червоного, щоб досягти тілесного кольору.
Продзвенів дзвінок на перерву. Радіючи своїм успіхам, діти охоче показували нам свої малюнки. На наступному уроці вони повинні закінчити свої портрети і мені було б дуже цікаво подитися на їхні кінцеві результати, зробити таку собі міні-виставку юних художників.
Сьогоднішній урок образотворчого мистецтва у третьому класі був неймовірно захоплюючий. Мені сподобалось як вчитель викладала, як підносила дітям матеріал, як старалась усіх задіювати, щоб було цікаво, а не нудно. Це заняття виявилося для мене досить повчальним. Думаю, у майбутньому я застосую деякі методи у викладанні малювання.
Схема аналізу уроку
Дата 24.02.16
Предмет Образотворче мистецтво
Клас 3-В
Тема уроку Портрет
Мета уроку Навчальна: надати учням початкові знання про малювання портрету, закріплювати знання про засоби виразності портретного жанру та перспективи, знання про кольорове рішення, світло і тіні. Виховна: виховувати в дітях естетичне сприйняття навколишнього середовища, стимулювати розвиток допитливості, цікавості. Розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет, формувати образне, логічне, просторове мислення, розвивати уяву, самостійно мислити.
Мета уроку Навчальна: надати учням початкові знання про малювання портрету, закріплювати знання про засоби виразності портретного жанру та перспективи, знання про кольорове рішення, світло і тіні. Виховна: виховувати в дітях естетичне сприйняття навколишнього середовища, стимулювати розвиток допитливості, цікавості. Розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет, формувати образне, логічне, просторове мислення, розвивати уяву, самостійно мислити.
Тип уроку Комбінований урок
Основні етапи уроку
- Організація класу до уроку.
- Перевірка опорних знань, умінь і навичок.
- Мотивація, повідомнення теми. мети і завдання уроку.
- Подання нового матеріалу.
- Практичне осмислення, узагальнення і систематизація нових знань.
- Підбиття підсумків.
- Повідомлення домашнього завдання.
Навчальні завдання і зміст Завданням уроку було правильно розмістити говову на аркуші паперу, правильно побудувати олівцем голову і частини обличчя, почати малювати фарбами.
Зміст - актуалізація опорних знань, умінь і навичок, пояснення і вивчення нового матеріалу, закріплення вивченого матеріалу на практиці, підбиття підсумків шляхом обговорення і демонстрації малюнків учнів.
Методи навчання
- За джерелом сприйняття матеріалу Словесні (розповідь, пояснення, бесіда), наочні (демонстрація, ілюстрації), практичні (навчальна праця, малювання)
- За рівнем пізнавальної діяльності Пояснювально-ілюстраційні
- За логікою засвоєння Традуктивний метод
Форми організації навчання За кількістю учнів (колективні), за місцем проведення (шкільні), за тривалістю часу навчання (урок 45 хв), за дидактичними цілями (комбіновані, практичні), за часом навчання (урочні).
Домінантні принципи Принцип наочності, принцип активності та самостійності у навчанні, принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю.
Результативність Діти уважно слухали вчителя на уроці, були активні і зацікавлені роботою. Засвоїли початкові знання про малювання портрету, закріпили знання про засоби виразності портретного жанру та перспективи, знання про кольорове рішення, світло і тіні. Розвинули естетичне сприйняття навколишнього середовища, комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет, образне, логічне, просторове мислення, уяву, самостійне мислення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий